Kirjoittaja Aihe: Panacod/parasetamoli, kodeiinifosfaattihemihydraatti  (Luettu 111846 kertaa)

Jussi

• Ex-member
Vs: Panacod
« Vastaus #75 : Elokuu 16, 2013, 18:19:42 »
Sen nyt mitä joutunut välillä ottamaan Panacodia niin tekee mulle ummetusta ja sitten tuleekin sellainen ruiskäärme kun pääsee toimittamaan että oksat pois. :doh:

ereritu

• Hero Member
« Vastaus #76 : Elokuu 16, 2013, 18:27:08 »
Käärmehän on notkee.. Kivimurske se vasta ilkeää on. yks osa syy tää Panacod. Ei vaan selitä kaikkee.

satuo

• Global Moderator
  • Aina jossain paistaa aurinko.
« Vastaus #77 : Elokuu 16, 2013, 18:28:08 »
No joo. Kovinhan kovaksi se menee...  :-\

Pitäis syödä sitä levolakkia koko saman ajan kuin panacodia...

MaKo

• Global Moderator
« Vastaus #78 : Elokuu 16, 2013, 19:01:47 »
Mun iltalääkkeisiin kuuluu nykyään Pegorion....suolensisältöä pehmentävä ja mauton. Täytyy yrittää kaikkensa ettei tulisi sitä suolitukosta, joka on eri asia kuin ummetus. Mun suolistosta on tullut niin nirso ja hankala noitten ongelmien myötä että joudun tekemään tosi paljon työtä että saan sen edes jotenkin normaalisti toimimaan  :vihellys: Ruokavaliosta olen joutunut karsimaan pois mun lemppareita mm.kaali, pähkinät, siemenet, sienet, leseet, kuivatut hedelmät ja paljon muuta, joita luulin aiemmin olevan terveellistä syödä. Tai onhan ne terveellisiä, mutta eivät sovi enää mun vatsalle :(
Oho, Panacod oli otsikossa  :vihellys:  joo mä jouduin just ton ummetuksen takia lopettamaan sen syönnin  :vihellys:
Suolistosyöpä 2011-2013
Hermovaurio jalkaan 2012
Työkyvyttömyyseläkkeelle 2014

trochanter

• Global Moderator
« Vastaus #79 : Elokuu 16, 2013, 21:18:47 »
Mulla Panacod - Tramal- yhdistelmä luudutusleikkauksen jälkeen oli kyllä ihan ehoton. Kivut jäivät periaatteessa lähes kaikki samalla hetkellä operaation jälkeen leikkauspöydälle, mutta parina yönä piti ottaa kipucocktail että sai nukutuksi - eikä sen enempää tarvinnukkaan. Yksistään taas Panacod ei tee mitään. En tiä onko mun toleranssi kasvanu kasvamistaan tässä reumavuosien saatossa, mutta siltä vaan tuntuu.
*seropositiivinen nivelreuma (dg 03)
*kilpirauhasen vajaatoiminta (dg 07)
*kiertäjäkalvosinoireyhtymä (dg 19)
*psori (dg 19)

Jussi

• Ex-member
« Vastaus #80 : Elokuu 16, 2013, 21:30:42 »
Mulla silloin eka luudutusleikkauksen jälkeen ei paljoakaan ollut kipuja että hyvin meni yhden yönhän sitä joutui olemaan osastolla.Tarkoitin sillä ruiskäärmeellä jolla myös python nimi että tuntuu karmealle pinnistää rengas kireellä. :doh: :vihellys: :o

trochanter

• Global Moderator
« Vastaus #81 : Elokuu 18, 2013, 04:17:18 »
Juu mulla sama, yks yö osastolla. :) Oikeestaan ne kivut oli hillittömät kun puudutus lakkas. Piti tahtoa lisää droppia kun ei saanu millään nukutuksi.
*seropositiivinen nivelreuma (dg 03)
*kilpirauhasen vajaatoiminta (dg 07)
*kiertäjäkalvosinoireyhtymä (dg 19)
*psori (dg 19)

rane

• Ex-member
« Vastaus #82 : Elokuu 18, 2013, 11:16:48 »
Muistakaa juoda! Kuitupitoinen ruoka myös. Jokaisella on joku luonnollinen juttu joka löysää, esim. luumut, toisella taas vaikka aspartaami. Minä en varsinaisesti käytä mitään laksatiivia, vaikka PC:tä meneekin koko ajan. Karpatessa on jo pakko.. silloin kuitu jää pois.

Jussi

• Ex-member
« Vastaus #83 : Elokuu 18, 2013, 12:37:57 »
Juonti on mulla todellakin hieman laiskan pulleaa kun taas luumuja joskus syönyt menee liian löröksi.Karppaamaan en ala mutta ruokailun keveyttä ja muutosta on alettava taas muuttamaan kun se yhteen aikaan onnistui mutta karkasi.Kasvikset,hedelmät ja salaatit ym. menee ja tykkään niistä kuin hullu polkasta. :yummy:

ereritu

• Hero Member
« Vastaus #84 : Elokuu 18, 2013, 15:16:04 »
No itsellä pitää olla joku muukin välillä kuin Panacod jumin syy.
 Juon paaljon ,syön kuitua marjaa ynm.ruista ,liikunkin kohtuullisesti . Niillä eikä lääkejutulla välillä merkitystä, jos toiminta päättää noollaantua, niin hups. Pakko ottaa välillä aktivoiva , Laksoperon,   jota pitäs vältää. . Hedelmäkuutio tai pekorion kyl apuina tuttuja.

Sarumi

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #85 : Toukokuu 22, 2015, 08:46:06 »
Voiko pabnacodia ottaa vaikka syö lyricaa? Lyrica minulla 25 mg päivässä. Panacodia on vain ollut pakko ottaa tähän hampaanpoiston jälkeiseen kipuun...

satuo

• Global Moderator
  • Aina jossain paistaa aurinko.
« Vastaus #86 : Toukokuu 22, 2015, 10:02:09 »
Kyllä voi!  :thumbsup:

Sarumi

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #87 : Toukokuu 23, 2015, 21:28:53 »
Hieno juttu! Tehokkaampi kuin Burana yksinään  :thumbsup:

pepe

• Newbie
  • *
« Vastaus #88 : Heinäkuu 20, 2015, 20:46:10 »
Olisiko vinkkiä särkylääkkeeksi Panacodin lisäksi/tilalle  oikean L5-juurikanavan voimakkaan ahtauman hoitoon. Nyt otan 2 tablettia 4 kertaa päivässä, mutta kipu ei poistu.

hiker

• Global Moderator
  • I'm Okay. My biggest lie.
« Vastaus #89 : Heinäkuu 20, 2015, 22:01:43 »
Jos kysymyksessä on hermosärky jalkaan ahtautuneen juuriaukon painaessa hermoa, niin ihan muita lääkkeitä tarvitset kuin Panacod! Esim. Terveyskirjastosta löytyy hyvä neurologi Maija Haanpään artikkeli neuropaattisesta kivusta ja sen hoidosta. Sieltä näet lääkearsenaalin, jolla kipua voidaan lähteä hoitamaan ainakin tehokkaammin, vaikka tuskin sitä lääkkeillä kokonaan saadaan pois. Nyt tarvitsisit lääkärin, joka ymmärtää kipusi määrän ja siten tarpeesi kunnon lääkitykseen! Tee kaikkesi, että sinulle löytyisi toimiva lääkitys, ettei kipusi pääse kroonistumaan! Tsemppiä ja onnea!  :hoiva:
Lanne- ja kaularangan ongelmat hermojuurivaurioiden kera
Polven artrofibroosi
Kolmoishermosärky ja -vaurio
Mieliala- ja syömishäiriö