Kirjoittaja Aihe: Eläinystävät 2  (Luettu 315648 kertaa)

Sonny

• Sr. Member
Vs: Eläinystävät 2
« Vastaus #15 : Toukokuu 22, 2008, 19:29:48 »
Diisa, sitä se juuri on, ristiriitaista tämä elo ystävän mentyä  :-[ Onneksi on kauniit muistot mutta niidenkään aika ei ole heti koska se tekee liian kipeää, muisteleminen mutta ne eivät onneksi katoa minnekkään ja ne voi kaivaa sitten joskus esiin  :hali:
Selkäleikkaus 2000 , 2006 ja 2014
G55.1*M51.9 Nikamavälilevyhäiriöön liittyvä hermojuuren puristustila
M53.3 Polymyalgia rheumatica
J45.8  Asthma bronchiale
Osittainen ylähengitysteiden ahtauma (C-Pap late)

Overdose

• Sr. Member
« Vastaus #16 : Kesäkuu 13, 2008, 23:23:50 »
Toivottavasti seuraava linkki ei ole kovin makaaberi edellisten keskustelujen jälkeen:

LOLCATS, hassuja kissakuvia.
"Toivon, että toivoa ois, ei anneta ikinä toivoa pois."
- Maj Karma

G35 MS-tauti
Q79.6 Ehlers-Danlosin syndrooma
Yliliikkujan blogi

Sonny

• Sr. Member
« Vastaus #17 : Kesäkuu 14, 2008, 17:45:14 »
Olipa ihania kuvia Overdose  ;D
Selkäleikkaus 2000 , 2006 ja 2014
G55.1*M51.9 Nikamavälilevyhäiriöön liittyvä hermojuuren puristustila
M53.3 Polymyalgia rheumatica
J45.8  Asthma bronchiale
Osittainen ylähengitysteiden ahtauma (C-Pap late)

Tuuli

• Hero Member
« Vastaus #18 : Kesäkuu 14, 2008, 18:21:28 »
Ihania kuvia. Etenkin tämä :)

Overdose

• Sr. Member
« Vastaus #19 : Kesäkuu 14, 2008, 22:23:01 »
Kissat ovat tunnetusti vaatimattomia.  ;)

"Toivon, että toivoa ois, ei anneta ikinä toivoa pois."
- Maj Karma

G35 MS-tauti
Q79.6 Ehlers-Danlosin syndrooma
Yliliikkujan blogi

sini

• Ex-member
« Vastaus #20 : Kesäkuu 19, 2008, 15:30:34 »
Menee Youtuben puolelle, mutta nämä kisut on hauskoja!

http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH974

Ja vielä "käännös" kisujen "puheesta"

http://www.youtube.com/watch?v=1JynBEX_kg8&feature=related

Youtubesta löytyy kyllä kaikenlaisia eläimiä ja niiden hassutuksia, katseltavaa riittää vaikka kuinka pitkäksi aikaa!
Liekö tämä tuttu, musikaalinen kisuli:

http://www.youtube.com/watch?v=v0zgQAp7EYw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM&feature=related

Ja vielä kissavesikävelyä:

http://www.youtube.com/watch?v=N63r-EyuRpY&feature=related

delanne

• Ex-member
« Vastaus #21 : Heinäkuu 01, 2008, 09:10:25 »
Onko täällä monilla lemmikeitä? Ovatko lemmikit auttaneet teitä selviytymään sairautenne kanssa? Minulla ei ole mitään diagnoosia (vielä) vaikka kipuja onkin lähinnä nivelissä. Kuten avattaresta näkyy, on lemmikkinä koira, jonka kanssa on lähdettävä lenkille päivittäin ja unohdettava omat kivut ja säryt. ;)

Tiibet

• Sr. Member
  • Myönteinen ajattelu, rakkaus ja nauru auttavat ♡
« Vastaus #22 : Heinäkuu 01, 2008, 23:45:05 »
Onko täällä monilla lemmikeitä? Ovatko lemmikit auttaneet teitä selviytymään sairautenne kanssa?
Jo vain, koira se olla pitää  :thumbsup:
Vaikka tässä taannoin kyllä verikokeet väittivät minun olevan koiralle erittäin voimakkaasti allerginen, niin itse väitän että siitä on minulle paljon enemmän hyötyä kuin haittaa, sillä kotona minulla ei ole allergiaoireita.
Kuinka ihanaa onkaan sen intoilu kun tulen kotiin, sen valppaus kun vaikka vaihdan vaatteita, sen valmius lähteä mukaan, jos vain hiukankaan vihjaisen, sen hellyys silloin kun kaipaan vain vieressä istujaa...  :D
Monen monta happihyppelyä on vain ja ainoastaan tuon piskini takia tehtynä. Niin usein olisin antanut kivulle ja/tai laiskuudelle myöten ja vain pötkötellyt iltaisin, kun mieli on muuttunut koiran lenkityksen paineesta.
Fibromyalgia ja välilevyn pullistuma 2001, vähän nivelrikkoa, TOS 2006, EDS tai HMS 2008, refluksitauti ja ruokatorvitulehdus, pallea- ja napatyräleikkaukset 2015, uniapnea 2019

Kaustinen

• Administrator
  • Elä elämäsi hymyillen, hymyillen läpi kyynelten!
« Vastaus #23 : Heinäkuu 02, 2008, 09:58:26 »
Meillä on myös koira ja tulikin hankittua juuri sopivaan aikaan! Yli neljä vuotta se iso heppu on meillä ollut ja hoidellut terveyttäni. Tiibet tuossa jo kertoikin paljon samoja asioita kuin meidänkin ystävyys.. vielä jos jotain voisi lisätä, niin ne murheet jotka on jääneet sinne lenkkipolun varrelle, kun on vaan pakko ollut lähteä.

Itsekin olen joskus nuoruudessani ollut testeissä allerginen erittäin voimakkaasti kissalle ja myös koiralle. Ensin meillä oli kissa  ;) (pesin vaan aina kädet kun olin sitä pidellyt) ja nyt sitten koira  :D.. Hassua, näyttäisi välillä siltä, että saatan olla joillekin vieraille koirille allerginen mutta en omalle.. ainakin lyhytkarvaisille roduille.. omalla haukullamme kun on kaksinkertainen turkki.

Rapsuja teitin karvakorville  :vrolijk_26:
"Älä sinä tyttö koskaan katkeroidu, sillä sitten ei enää mikään auta!"
- mummu -

Psoriasiartropatia/moninkertainen sekundäärinen nivelrikko
HMS/EDS
Määrittämätön nikamasairaus
Kiertäjäkalvosinoireyhtymä
Kilpirauhasen vajaatoiminta
Uniapnea
Metabolinen oireyhtymä
Essentiaalinen verenpainetauti

delanne

• Ex-member
« Vastaus #24 : Heinäkuu 12, 2008, 10:14:34 »
Mitäs koiria Kaustisella ja Tiibetillä on? Täällä asustaa yksi kleinspitz-narttu, joka on kyllä pikkaisen rinsessa... Harrastan koiran kanssa agilityä (kisaan). Mua on mietityttänyt, että miten lääkitys vaikuttaa noiden nykyisten doping-sääntöjen takia kisaamiseen...? Onko kokemusta?

Siis, mullahan on lääkärin arvalla mulle heittämä kipulääke käsikipuihin, ja koska se nyt auttaa vähän vaihtelevasti, olen sitten ilman ennen kisoja. Mutta toiveissa on löytää lääkäri, joka osaisi kertoa MIKSI kädet on kipeät, ja jos sitten saan lääkkeen mikä auttaa... No, ei meille se kisaaminen ole henki ja elämä, joten voidaan olla kisaamattakin,mutta ikävä kyllä seuran puolelta on vähän paineita siihen kisaamiseen.

petomaani

• Ex-member
« Vastaus #25 : Heinäkuu 12, 2008, 13:37:43 »
Onko täällä monilla lemmikeitä? Ovatko lemmikit auttaneet teitä selviytymään sairautenne kanssa?

On, ranskanbuldogginarttu-Peto löytyy kotoota ja on maailman ihanin ja suloisin ruttuturpa, joka todella auttaa surussa ja murheessa :) Ei sen tartte kuin kömpiä kainaloon (ruukaa ryömiä pitkin sänkyä mun luo) ja olo paranee heti.

Tiibet

• Sr. Member
  • Myönteinen ajattelu, rakkaus ja nauru auttavat ♡
« Vastaus #26 : Heinäkuu 13, 2008, 00:21:08 »
Mitä rotuako?
Mulla on "Seropi"  ;) ja mitä ihanin sellainen. Se sisältää tiettävästi ainakin ajokoiraa, lapinkoiraa, collieta ja ehkä  jotain terrieriä. Se on kooltaan kuin pienehkö collie, keskikokoinen ja siro kolmevuotiaana, kolmivärinen, ulospäin suuntautuvissa korvissa ohuet pitkät karvatupsut ja leukapartaakin löytyy. Viisaskin se on kuin mikä, siis älykäs ja ymmärtäväinen sekä pääosin tottelevainen, todella kiltti ja rakastavainen. Se polo ei mitenkään ymmärrä, että jotkut toiset urokset tahtovat haastaa joskus riitaakin vaikka miten nöyrän näköisenä koittaisi olla. Enimmäkseen sen voi antaa olla vapaana pihalla (maalla), mutta se hyväksyy myös kutsun hihnaan ja kipaisee nopeasti paikalle.
Fibromyalgia ja välilevyn pullistuma 2001, vähän nivelrikkoa, TOS 2006, EDS tai HMS 2008, refluksitauti ja ruokatorvitulehdus, pallea- ja napatyräleikkaukset 2015, uniapnea 2019

OP

• Hero Member
« Vastaus #27 : Heinäkuu 13, 2008, 09:32:45 »
Schäeferi on vielä, tallikissa jäi auton alle vaikka oli viisas liikenteen suhteen. Uusi kissi pitäisi hommata, lähinnä muijan ja hevosten seuralaiseksi.  :laugh:
Selkää operoitu -96, -00 ja -05. Ei kuntoon. D2, uniapnea ym pientä. Vatsaa leikattu, kun tähystyksessä puhkaistiin suoli.

Kaustinen

• Administrator
  • Elä elämäsi hymyillen, hymyillen läpi kyynelten!
« Vastaus #28 : Heinäkuu 13, 2008, 18:14:20 »
Meillä on Akita. Ja tämä kertoessani taitaakin kaikki tutut minut nimimerkkini taustalta tunnistaa, sillä rotua ei kovin paljon vieläkään suomessa ole ja tuskin koskaan tulee olemaankaan.. Rotu on yksi alkukantaisimpia eli ei mitenkään miellyttämishaluinen.. mutta erittäin viisas ja rakastaa koko isolla koiransydämellään perhettään ja näyttää sen myös. Mutta koska se on alkukantainen, kouluttaminen vaatii omistajalta hermoja ja kykyä lukea koirankieltä.. sitä ei voi pakottaa mihinkään eikä myöskään makkara kelpaa, jos se on omasta mielestään oikeassa ja vietit vie. Laumajärjestys on oltava selvä. Meillä on kaikki ok ja se on ihan mielettömän ihana jäbä.  :laugh:
"Älä sinä tyttö koskaan katkeroidu, sillä sitten ei enää mikään auta!"
- mummu -

Psoriasiartropatia/moninkertainen sekundäärinen nivelrikko
HMS/EDS
Määrittämätön nikamasairaus
Kiertäjäkalvosinoireyhtymä
Kilpirauhasen vajaatoiminta
Uniapnea
Metabolinen oireyhtymä
Essentiaalinen verenpainetauti

petomaani

• Ex-member
« Vastaus #29 : Heinäkuu 13, 2008, 19:29:31 »
Meillä on kakkoskoiran hankinta mielessä, mies haluais nykyiselle seurakoiralle kaveriksi (itelleen tietysti eniten!) mettästyskoiran ja jonkunsortin seisojaa ollaan pähkitty (lk saksanseisoja tai sitten pikkusen harvinaisempi weimarinseisoja).