:'(Täällä myös yksi joka odottaa yötä, että saisi hetkeksi unohduksen kivuista. mutta viikon ajan on kivut aiheuttaneet painajaisia ja unissa minua vaivaa kova kipu jaloissa, näen unta, että yritän päästä kävelemään mutta jalkoja vääntää nilkoista niin ettei kävelystä tahdo siinä painajaisessa tulla mitään. Myös näen unta,että yritän rullaluistimilla luistella ja jalat väntyilevät ja kipu on kova nilkoissa, ja usein sitten heräänkin siihen että kipu on todellista jaloissa ja hikimärkänä on yöpuku, toisinaan on peittokin märkä samoin aluslakana, mutta en jaksa vaihtaa kuivaa ylle,enkä peittoa vaihtaa, käännän sen ja kääriydyn petiin ja usein uni jatkuu siitä mihin jäi herätessä

, Olen huoneessani laittanut patterinkin niin pienelle etten hikoilisi, mutta ilmeisesti se lonkan ja jalkojen / selän kipu on kuitenkin niin hallitseva että sen takia näen niitä kivuliaita painajaisia. Joskus on otettava kipulääkettä yöllä yleensä otan sirdaludin koska Oxycontinia ei voi ottaa kuin sen 12 tunnin välein.
On se vain niin kurjaa kun ei ole yön eikä päivän rauhaa kivuista. Minullakin on yöksi uni-ja kipulääkitys ja päiväksi myös mutta kuitenkaan ei juuri kivutonta aikaa silti ole

Joskus tulee voimakkaana kiusaus lopettaa koko juttu, ottaa niin paljon lääkettä ettei enään tarvitsisis herätä, mutta joku voima se kuitenkin estää ryhtymästä niin toivotomaan tekoon, ja nyt tässä on aika tropittaa itsensä ja ryhdyttävä painajaisten kanssa yön tunteja viettämään, aamulla on sitten kuin jyrän alle jäänyt mato, ja sitä sitten taas lääkkeillä yrittää saada jonkimoiseen kuntoon,että jaksaisi käydä sen verran ulkona ettei kävelykyky vain unohtuisi. Jos niin käy, niin mitä virkaa on elämällä sen jälkeen?? Sitä mietitään sitten kun se aika tulee, sillä alaspäin tämä meikäläisen kunto on mennyt aika nopealla vauhdilla viimeiset vuodet. Osteoropoosi pitää siitä huolen, vaikka lääkitys siihenkin on. Onneksi tämä talvi ei ole ollut liukas joten olen selvinnyt kaatumatta aika pitkään. Edellinen kaatuminen mursi vasemmalta puolelta kylkiluun vajaa vuosi sitten.