Voi vitja kuinka kettumaista palvelua ihmiset saa... Ihan oikeesti, ne lääkärit ja hoitajat jotka on töissä kipupolilla vois miettiä mitä siellä tekevät jos ovat tuollaisia.
Ittellä on käynyt ihan jumalaton tuuri, sanoo ateisti. Omalääkäri kipupolilla on oikein ihana, tosi symppis herra. Samoin hoitaajt on mukavia. Ittellä piti olla tänään viimeinen käynti tuolla, olen koko viikon itkeskellyt ja kiukutellut, että perskele mitä mä nyt sitten teen. Kuinka pärjään ja jaksan.
No joo menin sitten lääkäriin, ensin hän kysyi mitä tahdot rec tahdotu uusittavan ja onko katto jo täynnä, sanoin, että tramalia kiitti ja on täynnä. Viimeks oli tosta katosta just juttua. Sitten vähän juteltiin niitä näitä, jaksamisesta, opinnoista ja töistä. Sitten lääkäri vaan totes, että varataan sulle aika nyt tonne alkuvuoteen ja katotaan sitten uudestaan niitä jatkoja. Lisäksi sain muutaman lähetteen jatkotutkimuksiin.
Olin ihan hämmästänyt tuosta. Ei tarvi "napanuoraa" katkaista, ainakaan vielä. Ei tarvinnut pitää sitä pitkää kiitospuhe litaniaa mitä olen miettinyt.Jotenkin tosi helpottavaa. Hassua oikeastaan, itsellä on pitkään ollut olo, että ei ne mua sinne enää huoli kun mikään ei auta jne. Aina meneminen ahdistaa vaikka hymyssä suin olen sieltä lähtenyt. Aina.
Hei voimia kaikille! Uskokaa mua, että niitä hyviäkin lääkäreitä on paljon. Ne pitää vaan löytää!
JA muuten sairaanhoitajien lääketieto on ihan hanurista. Itse olen valmistunut lääketeknikoksi ennen kuin pääsin lääkikseen. Isosysteri on sairaanhoitaja ja hän soittaa mulle ja kysyy paljon, koska ei itse tiedä. Soitti jo amisaikana. Lääkealan pt. ei kuulu farmakologiaa kuin hiukan ja silti se on triplasti enemmän mitä sairaanhoitajilla, ammattikoulu vs. AMK...