Kylläpä oli ikävää kohtelua Toppiska, ei tiedä mitä tuohon sanoa

Olen itse odottamassa aikaa kipupoliille, kohta tulee kuluneeksi 8 kk lähetteestä. eli pitkä on aika odottaa. Mietin että mitenkähän jos tuontyyppistä palautetta saa, ei kiva!
Ymmärrän jos kipupoli lähettää jossain vaiheessa tk:n, mutta silloin sieltä pitää turvata hoidon jatkuvuus, ei noin kuin sinulle kävi!
Kyse on jonkinlaisesta heitteellejätöstä.
Ei se voi noin mennä.
Lääkärin on peruttava puheensa ja jos tk:n laittaa jatkoasiat niin sinne kunnon ohjeet ja kipulääkkeen jatkuvuus pitää taata.
En ihmettele jos olet vihainen/kiukkuinen ja mitä kaikkea tunteita tuossa tulekaan.
Minulle kävi niin, että kiupolilla lopetettiin hoidot ja tk: oli jatkopaikka, mutta sinne meni selvät ohjeet lääkärilta, mitä lääkkeitä ja kuinka paljon, ja että tk on velvollinen toimimaan ohjeen mukaan.
Hain itse sen epikriisin, ja selvästi siellä ohjeistettiin tk:n jatkoasiat.
Mutta kävi niin että joku innokas lääkäri takertui kipulääkkeisiini ja laittoi apteekkiin viestilappusen, että lääkkeet tullaan ajamaan alas!!!
Minulle ei tietenkään mitään ilmoitusta asiasta. GRRRRR

Mikä merkillinen vaiva lääkärin on soittaa potilaalle??
Tietenkin menin tk:n luukulle peräämään asioita ja kyseleen, jossa ilmeni että ei heillä kipupolin ohjetta ole

.
No minulla oli, sanoin et se löytyy myös naapuritalosta keskussairaalsta, jospa pyytäisitte.
Sekin tuntui olevan vaikeaa, niin menin itse sinne, pyysin ja sain lappusen.
Vein sen luukkuihmiselle, ja aikaa meni noi 10 minuuttia.
Luukkunainen ei "p..aan" nostanut tuolista, olis voinut vaikka soittaen pyytää sen lappusen, mutta kun tuntui niin vaikeelle.
Silti nurisi siitä vieläkin, ja minun ääensävy muuttui kireämmäksi, et mikä nyt vielä?
Joku oli, mutta ei saanut sitä sanottua.
Tästä sodasta joka käytiin kesällä, niin oli seuraus et lähete menni kipupolille lääkkeen tarkistusta varten.
Vaikka siellä on tehty kpulääkityksen testaukset ja kaikki kokeilut vuosien ajan ja nyt olis sopiva lääkitys, niin en jaksa ymmärtää miksi samaa taas käydään?

Mitä ihmettä se kannattaa, siel on tarinaa, olin jopa testauksessa jossa suonensisäiseti lääkkeet testattiin ja löydettiin sopiva.
Miksi se lääke ei voi toimia