Kirjoittaja Aihe: Unihäiriöt  (Luettu 27287 kertaa)

ereritu

  • Hero Member
  • ****
  • Viestejä: 556
Vs: Unihäiriöt
« Vastaus #75 : Toukokuu 12, 2019, 15:38:01 »
Uuden diagnoosini vuoksi kärsin taas unen huonosta laadusta.
Tätä ketjua lueskellessa muistin minäkin käyttäneeni Ataraxia. Niinpä vielä löysin lääkekaapistain vuoden 2016 tuotetta jopa ensi vuoteen voimassa olevaa.
Oispa siitä nyt apua. Kokeiluun heti ensiyönä
Tenox reseptin jo uusivat mutta aamuyöstä sen vaikutus ei kanna nukahtaa uusiksi. Käytin tässä illasta melatoniinia ja yöllä otin tenoxia.
Ennen olen aamupörrössä siitä kuin kelaan yöllä hirmuisia ajatusjuoksuja. Mietteet jää valvoneena  päiväksikin kohdallani helposti päälle.

on kestämistä

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 108
Vs: Unihäiriöt
« Vastaus #76 : Toukokuu 12, 2019, 15:59:59 »
Ota puolikas tenox ja siihen päälle atarax niin nukahdat uudelleen vaikka yöllä välillä heräisitkin!
Lanneranganpullistumasta koko kroppa sököksi.

satuo

  • Global Moderator
  • ******
  • Viestejä: 2560
  • Aina jossain paistaa aurinko.
Vs: Unihäiriöt
« Vastaus #77 : Toukokuu 12, 2019, 16:44:54 »
Voi kun teillekin löytyisi joku pysyvämpi ratkaisu!  :thumbsup:

satuo

  • Global Moderator
  • ******
  • Viestejä: 2560
  • Aina jossain paistaa aurinko.
Vs: Unihäiriöt
« Vastaus #78 : Heinäkuu 14, 2019, 20:38:49 »
Valdoxan on mielialalääke, ei neurolepti ja mua ainakin väsyttää todella rankasti.
Oletko "On kestämistä" kokeillut sitä?

on kestämistä

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 108
Vs: Unihäiriöt
« Vastaus #79 : Heinäkuu 15, 2019, 12:04:23 »
En ole kokeillut, mutta alan nyt googlaamaan, että mikä se tarkalleen on. Mirtazapiinia minulla on, mutta se auttaa tasan yhden yön, se on aika käsittämätöntä sekin.
Viime yö oli ihan kamala, vaikka yritin nukkua kauhealla coctaililla, mitä en edes kehtaa mainita tässä :doh:
Lanneranganpullistumasta koko kroppa sököksi.

on kestämistä

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 108
Vs: Unihäiriöt
« Vastaus #80 : Heinäkuu 15, 2019, 12:19:55 »
Minulla on huomenna lääkäri ja kysyn häneltä tuosta lääkkeestä, mutta aika pelottavaa tuo, kun siinä maksavaurion riski aika suuri ja myös painon nousu. Yleisinä sivuoireina mainittiin myös selkäkipu, luulen ettei passaa kyllä minulle, mutta kiitos vinkistä. Kaikki unettomuuteen liittyvät vinkit ovat tervettulleita! :)
Lanneranganpullistumasta koko kroppa sököksi.