Minulla on ollut Kanarialle lääkkeitä mukana puoleksi vuodeksi.. siis nehän vie koko hemmetin käsimatkatavaralaukun tilan.. Kaikki on olleet alkuperäispakkauksessa ja mukana nykyään vain tulostettu e-reseptiyhteenveto. Lisäksi minulla on läppärille skannattuna kaikki viimeiset lääkärinlausunnot, joissa lääkitykset luetellaan ja näkyy lääkärin tiedot, jos sattuu..
Koskaan ei ole kysytty mitään. Aina kun olen mennyt turvatarkastuksesta läpi, olen ilmoittanut heti, että minulla on mukana lääkärin määräämät henkilökohtaiset lääkkeet koko oleskelun ajaksi, mutta ei niitä kukaan ole koskaan tarkistanut millään tavalla, ei edes niitä reseptejä ole katsottu.
Kerran oli mukana luontaistuotetta, MSM -jauhopussi, sitä kyllä syynättiin todella perusteellisesti. Varmistivat että on varmasti suljettu ja oletan, että jos olisi ollut avattu, niin olisi otettu pois tai ainakin tehty huumetesti. Särkylääkkeissä on myös vahvoja lääkkeitä mukana, muuten tuota peruskamaa verenpaineeseen, astmaan yms. vaivoihin.