Oiskohan ollut ihan ilokaasua? Sain sitä synnytyksen yhteydessä, eipä pahemmin naurattanu... Oli semmonen olo, kun ois juonu puoli pulloa kossua, ja happi meinasi loppua kesken. Olin niiin "iloinen" tuosta kaasusta, että potkaisin kätilöä, kun yritti melkein väkisin tunkea naamaria kasvoille... Saattaahan se toisilla toki toimiakkin, minulla ei kyllä lievittynyneet kivutkaan..
Miulla jo aikaa sitten juurihoidettu takahammas kävi aikaisemmin keväällä vähän juimimaan ja vihlomaan, sitten alkoivat muutkin hampaat vihloa ja vähän kolottaa.. Luulin että on poskiontelon tulehdus, mutta ei ollu onteloissa mitään vikaa. Sitten käynti hammaslääkärillä, ei reikää eikä muutakaan vikaa. Sain myös "TV;stä tuttua" vihloville hampaille tarkoitettua tahnaa koetuubin mukaan ja kas kummaa sehän auttoi sekä vihlontaan että pakotukseen. Tahnalla pestään hampaat ihan normaalisti, ja sitä voi myös hieroa vaikka sormella suoraan hampaisiin. Olin vähän skeptinen tuon suhteen, nyt en suostuisi luopumaan. Kannattaa kokeilla, saapi ihan perus marketistakin.
Nelli