Kirjoittaja Aihe: Kynsivallintulehdus  (Luettu 2457 kertaa)

Mintsi

• Administrator
  • "When nothing goes right, go left!"
Kynsivallintulehdus
« : Elokuu 12, 2014, 09:27:27 »
Ensimmäistä kertaa elämässäni kärsin tälläisestä vaivasta ja heti pitää alottaa ketju  :laugh:

Minulle saapi nyt kertoa tarinoita siitä, miten moinen vaiva parantuu helposti ja nopeasti eikä jää ikuiseksi kiusaksi. Terveydenhoitaja pelotteli, että nämä ovat yleensä pitkäaikaisia vaivoja, kun kerran äityvät kiusaamaan. Haluan vielä uskoa, että edes minun tuurini ei voi olla niin huono, että saan tästä pidemmän vaivan.

Nyt siis hoitona pesu aamuin illoin ja sen jälkeen antibioottirasva. Toivottavasti menee ohi sillä, enkä tarvitse vahvempia troppeja.
M35.7 Hypermobiliteettisyndrooma
M79.7 Sekundaarinen fibromyalgia
F45.4 Pitkäaikainen kipuoireyhtymä
F33.20 Vaikea masennus
ja liuta muita vähemmän tärkeitä diagnooseja.

Sasu

• Hero Member
Vs: Kynsivallintulehdus
« Vastaus #1 : Elokuu 12, 2014, 17:06:28 »
Toivottavasti saat tulehduksen pois  noilla konsteilla :) Mulla ei normaalisti kynsivallien tulehdukset oo pitkittyny, mut biologisen lääkkeen aikana en niistäkään meinannu päästä eroon.
selkärankareuma, lannerangan osittain pitkälle edennyt rappeuma, Raynaud´n oireyhtymä, migreeni, gastriitti, SAD

satuo

• Global Moderator
  • Aina jossain paistaa aurinko.
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2019, 12:53:32 »
Tällaisen vaivan nyt mulle pukkas!  :-\
Menen näyttämään sairaanhoitajalle. Huolestuttaa, että voiko tulehdus kulkeutua verenkierron mukana luudutettuun niveleen.

satuo

• Global Moderator
  • Aina jossain paistaa aurinko.
« Vastaus #3 : Lokakuu 29, 2019, 20:11:39 »
Jaaha. Oli kuulemma ärhäkän näköinen. Kokoajan märkää vuotaa. Sattui olemaan lääkärikin paikalla, kun kävin tk:ssa ja sain samantien reseptillä antibioottikuurin ja lääkevoiteen. Jospa se siittä asettuisi!  :thumbsup: