Kirjoittaja Aihe: Rintasyöpä  (Luettu 3639 kertaa)

trochanter

• Global Moderator
Vs: Rintasyöpä
« Vastaus #15 : Kesäkuu 27, 2019, 23:19:51 »
Ereritulle iso iso  :hali: :hali: leppoisaa toipumisaikaa ja toivottavasti kaikki menee HYVIN!  :thumbup:
*seropositiivinen nivelreuma (dg 03)
*kilpirauhasen vajaatoiminta (dg 07)
*kiertäjäkalvosinoireyhtymä (dg 19)
*psori (dg 19)

ereritu

• Hero Member
« Vastaus #16 : Heinäkuu 18, 2019, 15:22:57 »
Vasta-ainehoitoja ennen tehtiin sydämen pumppausta tutkiva gammakuvaus. Tänään kävin, mutta tuloksia en tiedä.
Vasta-aine  voi aiheuttaa sydämen vajaatoimintaa. jos tulee oireita katsovat hoitojen välilläkin sydämen tilanteen.
Muuten sen hoidon pitäisi sytokuuriin nähden olla lähes oireeton.

Hiuksia on alkanut irrota. 2 viikkoa on ekasta sytosta. Mutta ei vielä tuppona jää käteen. Ensi viikko poissa kotoa lomaillen Lapissa.
Ihan kiva ois vielä omissa hiuksissa liikkua. Mutta mukaan otettava hattukin. itikoiden ja kaljuuden varalle .  :P

hiker

• Global Moderator
  • I'm Okay. My biggest lie.
« Vastaus #17 : Heinäkuu 18, 2019, 21:51:44 »
Onneksi hiukset kasvavat takaisin. Kalju palaa hetkessä auringon porottaessa, joten muista käyttää hattua senkin takia koko ajan. Nautinnollista reissua ja toivotaan, että säät suosivat! En tosin tiedä, mitä se lapinkävijöille tarkoittaa. Varmaankin viileää, tuulista, mutta sateetonta.  ~:/
Lanne- ja kaularangan ongelmat hermojuurivaurioiden kera
Polven artrofibroosi
Kolmoishermosärky ja -vaurio
Mieliala- ja syömishäiriö

MaKo

• Global Moderator
« Vastaus #18 : Heinäkuu 18, 2019, 23:05:50 »
Onhan se alkuun tosi outoa katsoa itseään peilistä, kun hiukset on lähteneet, mutta kaikkeen tottuu  :vihellys:
Mulla lähti kanssa sillain irtoamalla hiukset, ei tuppoina. Kyllästyin lopulta kun joka paikka oli täynnä hiuksia ja päässäkin näytti jo aika ohuelta. Ajelin sitten itse partahöylällä kaikki pois...ja tytär viimeisteli ja siisti mun kaljuni. Olipa muuten valkoinen iho päässä  :o
Jos noi Hikerin mainitsemat asiat on suosiollisia säitä Lappiin, toivon samaa  :thumbsup:
Suolistosyöpä 2011-2013
Hermovaurio jalkaan 2012
Työkyvyttömyyseläkkeelle 2014

ereritu

• Hero Member
« Vastaus #19 : Syyskuu 17, 2019, 18:11:34 »
Nyt on doketakselit ohi ja eka cef- hoitokin saatu. Olo lähes normaali. Ainut riesa ripuli, mutta ihan hallittavissa aamu kotona tyylillä.
Olenkin jo kerennyt miettii et pureeko myrkyt minuun mitenkään, kun olo ei ole kärsinyt.  :-\
Kaksi tiputusta edessä eli lokakuun loppuun mennessä sytot ohi. Sitten vuosi vastaainepistoksia.

hiker

• Global Moderator
  • I'm Okay. My biggest lie.
« Vastaus #20 : Syyskuu 17, 2019, 19:49:24 »
Kuulostaa tosi hienolta ereritu, että olet saanut vietyä sytohoidon melkein kokonaan läpi ilman suurempia ongelmia!  :jeee: Ehkä se ei ole totta, että esim. lääke, joka maistuu todella pahalle, olisi tehokkaampi kuin hyvän makuinen.  :thumbsup:
Lanne- ja kaularangan ongelmat hermojuurivaurioiden kera
Polven artrofibroosi
Kolmoishermosärky ja -vaurio
Mieliala- ja syömishäiriö

MaKo

• Global Moderator
« Vastaus #21 : Syyskuu 18, 2019, 19:10:42 »
Mä olen tosi iloinen Ereritun puolesta että tosiaan noinkin hienosti mennyt sytohoidot  :thumbsup:  Kun miettii mitä kaikkia sivareita olis voinut tulla  ???
Mä selvisin omasta mielestäni kanssa tosi helpolla, juttelin aina syöpiksellä tiputuksessa muiden kanssa ja kuulin aikamoisia stooreja toisten kokemuksista, joten osasin olla kiitollinen omista  :thumbsup:

Voimia sulle loppuun asti  :hali:
Suolistosyöpä 2011-2013
Hermovaurio jalkaan 2012
Työkyvyttömyyseläkkeelle 2014