Kirjoittaja Aihe: Celebra/Selekoksibi  (Luettu 11381 kertaa)

sirpa

• Ex-member
Celebra/Selekoksibi
« : Toukokuu 31, 2007, 19:14:27 »
tiibet: celebrasta, auttaako kipuun ja mitä sivuvaik. on, mullekin määrättiin en ole vielä uskaltanut aloittaa.kuullut huonoa siitä...

Irroitin tämän omaksi aiheekseen; ei ollut enää kortisonista kyse. Rane.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2017, 17:36:48 kirjoittanut Mintsi »

Tiibet

• Sr. Member
  • Myönteinen ajattelu, rakkaus ja nauru auttavat ♡
Vs: Celebra
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2007, 21:57:40 »
Kyllä Celebra on toiminut aika kivasti kivun lieventäjänä. Sehän on pitkävaikutteinen tulehduskipulääke ja käsittääkseni vatsaystävällisempi kuin esim. Burana. Yritän ajoittain pärjätä ilman sitä ihan vain kokeillakseni, mutta eipä ne kokeilut ole olleet hyväksi vaan nivelet ovat "ärsyyntyneet" enemmän. En ole huomannut sivuvaikutuksia, jotka siihen yhdistäisin. Ilmavaivoja ehkä  ???
Fibromyalgia ja välilevyn pullistuma 2001, vähän nivelrikkoa, TOS 2006, EDS tai HMS 2008, refluksitauti ja ruokatorvitulehdus, pallea- ja napatyräleikkaukset 2015, uniapnea 2019

Iita

• Ex-member
« Vastaus #2 : Kesäkuu 30, 2007, 18:23:40 »
Celebra on minulla ainoa kipulääke, joka edes vähän auttaa. Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut näiden muutaman vuoden aikana, mitä olen Celebraa syönyt.

Tiibet

• Sr. Member
  • Myönteinen ajattelu, rakkaus ja nauru auttavat ♡
« Vastaus #3 : Kesäkuu 30, 2007, 19:03:03 »
Minä lopetin kuitenkin nyt sen ja käytän sen sijaan Arcoxiaa ja Clotamia toistaiseksi.
Fibromyalgia ja välilevyn pullistuma 2001, vähän nivelrikkoa, TOS 2006, EDS tai HMS 2008, refluksitauti ja ruokatorvitulehdus, pallea- ja napatyräleikkaukset 2015, uniapnea 2019

Wilder

• Jr. Member
  • **
  • If you're going through hell, keep going
« Vastaus #4 : Maaliskuu 16, 2013, 09:44:12 »
Itselläni on tällä hetkellä ollut lääkityksenä välilevyn pullistumaan 400mg Celebraa per päivä. Ei mitään sivuvaikutuksia ole tuonut ja olen ollut ihan tyytyväinen tuohon. Ei se kaikkea kipua vie pois, mutta ne kovimmat lähtee, että pystyy hoitamaan normaalit päiväaskareet ja koulussa käymään.
M51.1 Välilevyn pullistuma L5-S1 välissä(leikattu 2013 & 2017)

Dream as if you'll live forever
Live as if you only have today

Kaustinen

• Administrator
  • Elä elämäsi hymyillen, hymyillen läpi kyynelten!
Celecoxib Krka
« Vastaus #5 : Toukokuu 08, 2017, 23:45:04 »
Heips! Minulle määrättiin tällaista kuulemma vatsaystävällisempää tulehduskipulääkettä reumaan sekä nivelrikkoon. Ihan outo mulle ja aloitin vasta tänään, onko muilla kokemuksia  ~:/
"Älä sinä tyttö koskaan katkeroidu, sillä sitten ei enää mikään auta!"
- mummu -

Psoriasiartropatia/moninkertainen sekundäärinen nivelrikko
HMS/EDS
Määrittämätön nikamasairaus
Kiertäjäkalvosinoireyhtymä
Kilpirauhasen vajaatoiminta
Uniapnea
Metabolinen oireyhtymä
Essentiaalinen verenpainetauti

Mintsi

• Administrator
  • "When nothing goes right, go left!"
« Vastaus #6 : Toukokuu 09, 2017, 17:36:24 »
Näköjään Celebrastakin on tullut markkinoille rinnakkaisvalmisteita. Liitin kyselyn Celebraa koskevaan ketjuun.
M35.7 Hypermobiliteettisyndrooma
M79.7 Sekundaarinen fibromyalgia
F45.4 Pitkäaikainen kipuoireyhtymä
F33.20 Vaikea masennus
ja liuta muita vähemmän tärkeitä diagnooseja.

lättäjalka

• Jr. Member
  • **
  • Se mikä ei tapa, sattuu.
Vs: Celebra/Selekoksibi
« Vastaus #7 : Tammikuu 31, 2020, 20:42:28 »
Nostellaanpa vanhempaa ketjua. Taas ollaan rukkaamassa kipulääkitystä ja nyt ajattelin ottaa lääkärin kanssa puheeksi celebran tai selekoksibin ylipäätään. Mielellään kuulisin käyttäjien kokemuksia lääkkeestä, niin hyviä kun huonojakin. :)
Vinksallaan millon mistäkin.

lättäjalka

• Jr. Member
  • **
  • Se mikä ei tapa, sattuu.
Vs: Celebra/Selekoksibi
« Vastaus #8 : Helmikuu 15, 2020, 20:33:03 »
Tänään sit kokeiluun lähti celebran rinnakkaisvalmiste. Saa nähdä miten akan käy. Sinällään huono kun jouduttiin lähtemään heti maksimiannoksesta liikkeelle niin nostovaraa ei enää ole, mutta sanotaanko että ihan käypä väliaikaisratkaisuksi jos osittautuu toimivaksi.
Vinksallaan millon mistäkin.